Кошик
279 відгуків
Indigo.autoshop
+380 (96) 446-38-11
+380 (50) 344-43-89

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Зворотна доставка товарів, повернення коштів або часткове відшкодування їх вартості здійснюється за домовленістю. У разі отримання товару належної якості Покупець може здійснити повернення товару зв'язавшись по телефону зазначеному на сайті з Менеджером та повідомити про бажання повернення через невідповідність очікуванням. Повернення здійснюється використовуючи доставку "Нова Пошта". При поверненні товарів необхідно дотримуватись вимог, а саме: - товарна упаковка непошкоджена - комплектація повна - відсутні будь-які механічні пошкодження - відсутні сліди користування Оплата за доставку здійснюється за рахунок Покупця. Виконання повернення виключно "Новою Поштою". Повернення коштів відбувається за домовленістю між Покупцем та Продавцем у спосіб: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару Умови повернення/обміну товарів неналежної якості: у разі бажання повернення Покупцем отриманого товару неналежної якості, Покупець може зв'язатися з Менеджером за номером телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни/повернення, використовуючи доставку "Нова Пошта" - при виявленні недоліків товару, які не підлягають ремонту, Покупець може запросити заміну товару або ж повернення та відшкодування його вартості. Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Покупцем телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту або в месенджерах Viber/Telegram, за номером телефону, зазначеному на сайті. Оплата транспортних послуг здійснюється за рахунок Продавця. Виконання повернення виключно доставкою "Нова Пошта". Повернення коштів відбувається за домовленістю між Покупцем та Продавцем: - переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання поверненого товару. Заміна та відправка товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання поверненого товару Вищевказані умови та правила поширюються на всі групи товарів, які підлягають обміну або поверненню згідно чинного законодавства

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner